Megszégyenítés

A feministák és a tradicionalisták kedvenc fegyvere. Tapasztalatlan ellenfél esetén igen hatásos, és a vita rövid időn belül véget ér. Fontos hát ezeket felismerni, és megfelelő válasszal szolgálni. Az ellenfelünket nem fogjuk meggyőzni, de a vitáknak szinte mindig vannak szemlélői, és közülük sokaknak nincs szilárd véleménye. Lássuk hát!

Önuralom hiánya (vörös kód): a vád az, hogy nem tudsz uralkodni az érzelmeiden, és dühös vagy. Úgy akarják beállítani, mintha mindjárt felrobbannál, viszont ehhez semmi jogod sincs.

  • A harag viszont egy természetes reakció akkor, amikor igazságtalansággal szembesülünk, a maradék pedig szimpla provokáció.

Gyávaság (sárga kód): ilyenkor kapod meg azt, hogy félsz egy erős, független nőtől, a házasságtól, gyerekneveléstől, stb.

  • A bátorság és az ostobaság között igen nagy különbség van. Egyszerűen csak nem éri meg az egész.

Túlérzékenység (kék kód): “nem vagy elég férfi”, “mindig csak siránkozol”, “bolhából csinálsz elefántot”, “férfi egó”, ilyenek.

  • Kérdezd meg egy konkrét férfiakat érintő problémáról, hogy szerinte kell-e vele foglalkozni. Ha nemmel válaszol, akkor te minek foglalkoznál az őt érintőkkel? Ha igennel, akkor meg miért kell akadályozni azt, aki szeretne segíteni a problémán? (Ebből már nem fog jól kijönni.)

Éretlenség (zöld kód): “gyerekes vagy”, “még mindig anyáddal laksz”, “nőj fel”, “nekem csak férfi kell”…

  • A családi állapotnak semmi köze az érettséghez, máskülönben nem lennének válások, megcsalások, “meglepi” terhességek, terhesen cigizés, stb.

Veszélyesség (narancs kód): “félek tőled”, “a férfiak megijesztenek”

  • Mutass rá, hogy az igazságtól való félelem a bigottság és a mások felett uralkodás vágyának jele. Ezen kívül kérdés, hogy az ilyen nő hogy akar bármiben vezető pozíciót, ha ennyire retteg egy férfi véleményétől.

Savanyú a szőlő (lila kód): vagyis “azért lettél ilyen, mert senki nem akar dugni veled”.

  • Ha vicces/nukleáris választ akarsz, akkor: “a húgod tegnap este nem ezt mondta” mindig jó. Egyébként meg az igazsághoz vezető út nem fontos az igazság szempontjából.

Náci kártya (barna kód): egybe próbálnak mosni szélsőségesekkel.

  • “Hitler is szerette a kutyákat, tehát minden kutyaszerető ember náci?” Az ellenfél logikája szerint igen.

Szexuális orientáció (levendula kód): melegnek titulálnak.

  • Megkérdezheted, hogy miért homofób, vagy talán irigy, amiért te kellesz egy rakás maszkulin férfinak, és nem ő (ha nő). Ellenkező esetben a húgos vicc még mindig használható…

Sztereotipizálás (szürke kód): “ne általánosíts”, “nem mindenki ilyen”.

  • Egyrészről kettős mérce (sok híres feminista bizonyítja), másrészről a többség számít, és a többség ilyen.

Nőgyűlölet (fekete kód): “gyűlölöd a nőket”, “nincs neked anyád?” stb.

  • A férfipártiság miért is lenne nőellenes? Miért vannak antifeminista nők?

Őrült (fehér kód): “kezeltesd magad”

  • A kutatási irányelveknek megfelelő bizonyítékot az “orra alá nyomva” kell megkérdezni, hogy ezt hogy magyarázza meg mentális betegséggel.

Önzőség (ezüst kód): vagy anyagiasság, esetleg kapzsiság.

  • Kapásból visszalőhető. Mit akar ő kezdeni a te pénzeddel? Csak nem önző?

Felületesség (arany kód): csak az “ostoba bombázók” érdekelnek, nem akarsz egyedülálló anyukát, stb.

  • A külső megjelenés és a személyiség között nincs összefüggés, azaz igen sok átlagos és ronda nő is pontosan ugyanúgy viselkedik, mint az “ostoba bombázó”, sőt, néha még rosszabbul is.

Ronda&Kövér™ (sárgásbarna kód): csúnya/kövér/girhes/alacsony/fakó/undorító/… vagy

  • Az érvek igazságtartalmának és az illető külsejének semmi köze egymáshoz. Pl. az egész világ azon röhög, hogy a szépségkirálynők többsége milyen buta.

Vesztes (bordó kód): “a férfiak nem adják fel”, “kapcsolat nélkül egy lúzer vagy”

  • Az egyértelműen hátrányos szituációt elfogadni a feladás, nem az ellene való fellázadás.

Szerethetetlenség (rózsaszín kód): “ilyen hozzáállással senkinek sem fogsz kelleni”

  • A párkapcsolat és a házasság elég sok embert nem tesz boldoggá, és a szinglik sokkal jobban érzik magukat.

Eredetileg innen, saját értelmezés és megfogalmazás alapján, és nem szó szerint fordítva.

Egyéb, a MGTOW-hoz konkrétan kötődő példákról pedig itt írtam.

Reklámok

Megszégyenítés” bejegyzéshez ozzászólás

Hozzászólás:

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

w

Kapcsolódás: %s